۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶

امام جمعه رشت:

رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی رو به افول است

رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی رو به افول است

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و لبنان گفت: رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی رو به افول است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا سبب می‌شود تا میل و رغبت انسان به خداوند متعال بیشتر شود.

وی بر مشورت کردن با افراد صالح تاکید کرد و افزود: انسانی که از شما مشورت و راهنمایی می خواهد دارای یک سری حقوق است لذا سطح اعتماد حکایت از سطح مشارکت دارد و مشارکت نیز تبیین کننده سرمایه اجتماعی است.

آیت الله فلاحتی به روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در روز دوشنبه نهم مهر اشاره کرد و ادامه داد: همه می دانند که رژیم صهیونیستی اکثر کسانی را که در فلسطین و غزه به شهادت رسانده کودکان و زنان فلسطینی هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حزب الله تا شعاع ۵۰ کیلومتری مناطق نظامی، پایگاه ها، پاسگاه ها و اطراف شهرهای اسرائیل را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: با این وضعیت حزب الله با موشک ها دورترین نقطه مناطق اشغالی فلسطین را برایشان ناامن بکند و دست برتر داشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های رژیم منحوس اسرائیل این بود حماس اگر از سران آنها را می کشت علناً رژیم صهیونیستی اعلام می کرد، گفت: اما هر چه حزب الله آنها را مورد هدف قرار می دهد چیزی بیان نمی کنند لذا پیروز میدان مقاومت و حزب‌الله هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی رو به افول است، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که از مردم غزه و لبنان و فلسطین حمایت و جنایت‌های رژیم اسرائیل را محکوم کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به عوارضی آزادراه رشت - قزوین گفت: مردم رودبار نباید در این آزادراه عوارض پرداخت کنند هیچ توجیه قانونی و عرفی ندارد و این عوارضی باید جمع شود لذا از وزیر راه می خواهم که این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

کد خبر 6237811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha